Wednesday, February 11, 2009

Taktik Jahat Kem Najib - Malaysiakini

Kejayaan merampas semula Perak sememangnya kejayaan 'upset' buat BN. Kedengaran kuat dalam Kem Najib yang mengatakan dua kekelahan di Permatang Pauh dan Kuala Terengganu bukan salah Najib tetapi kerana kelemahan Abdullah dan Khairy. Kononya kerana di Permatang Pauh Abdullah yang beriya benar nakkan Datuk Ariff Shah sebagai calon sedangkan sudah mengetahui masalah Datuk Ariff Shah yang sombong dan tak menghormati Datuk Jalil Ketua bahagian Umno Permatang Pauh. Abdullah (KJ) menolak Datuk Firdaus kerana Datuk Firdaus rapat dengan Ketua Pemuda Umno Malaysia sekarang ini. Kalau letak Datuk Firdaus tentu Anwar takkan dapat majoriti sebesar yang dia dapat sekarang ini. Menurut hikayat kem Najib lagi keceluparan KJ menambah sukarkan kempen BN di Permatang Pauh.

Kemudian di Kuala Terengganu, kononya kata kem Najib Najib sudah memilih seorang tokoh yang layak ganti arwah bekas ahli Parlimen Kuala Terengganu namun KJ tetap nak pilih kawanya sebagai calon yang sudah diketahui sombong sepertinya dan ditolak bukan sahaja pengundi tetapi orang Umno setempat sendiri. Namun oleh kerana Wan Farid rapat dengan KJ maka Wan Farid jadi calon. Kononya lagi dalam Kem Najib kata oleh kerana tahu susah nak menang maka 'lime light di Kuala Terengganu ditujukan kepada Najib. Najib sedar risiko namun demi parti Najib sanggup.


Benarkah semua itu ? Siapa yang nak kenakan siapa.... Najib melalui kuncunya seperti Ahli Parlimen Rompin terus membuat kerja jahat menaja blogger upahan untuk terus memfitnah Pak Lah dan KJ. Biar orang ingat semuanya pasal KJ.

Dari soalan kenapa orang marah Umno sebab KJ hinggalah kenapa jalan berlubang sebab KJ lah........klik contoh blog tersebut.

Najib sedang tamak dan rakus nak ambil kuasa.... malah sudah mula kedengaran di Perak ini selepas reda sedikit akan mula naik kempen terima kasih kepada Najib kerana membebaskan Perak dari PAKATAN yang tawan Perak kerana kelemahan Pak Lah, tetapi jika susah nak tenang bahu akan diletakkan di bahu Dr. Zambry jika Dr.Zambry gagal maka akan dikatakan Dr. Zambry budak KJ dan KJ yang nak maka inilah akibatnya Perak tak stabil.

Namun gambar dibawah yang diambil di lebuhraya di Perak boleh memahamkan kita betapa kebencian rakyat pada Najib akan memusnahkan Umno.

No comments: