Monday, February 2, 2009

Mahathir penakut ..Erdogan Hero - malaysiakini

Tabik Buat PM Erdogan!

Taib Erdogan menzahirkan pendirian umat dan pencinta keadilan. Beliau menunjukkan sikap tegas meninggalkan omongan sia-sia manakala umat Ghazza dibedil dan ditindas. Syabas kami ucapkan. Beliau memberi harapan baru di tengah kelesuan pimpinan Arab dan dunia Islam.

Tambah hebat dan terserlah sikap beliau lantara adegan meninggalkan sidang istimewa Davos! Beliau bertarung di tengah gelanggang. Ini berbeda sekali dengan lagak pimpinan yang menyalak menentang Amerika di kampung halaman tetapi kelu membisu tatkala di Amerika. Malah ada yang sanggup membayar berjuta dolar kepada pelobi Yahudi Jack Abramoff semata-mata untuk berkesempatan melutut di hadapan Presiden Bush!

Maka selaku sahabat, saya salut kepada PM Taib! [Rujuk]

[Ulasan Sukj]

1. Kesimpulanya, siapa yang pro-Yahudi Mahathir atau Anwar Ibrahim?

2. Mahathirlah yang telah menghancurkan UMNO(haramkan parti UMNO). Mahathirlah yang bertanggungjawab memecahbelahkan orang-orang Melayu di negara ini. Beliau adalah pembelit yang masih belum puas hati untuk melihat UMNO dihancurkan.

3. Beliau sedang memburuk-burukkan dan menyalahkan orang lain semata-mata mahu menjulang anaknya menjadi Ketua Pemuda UMNO. Walhal anaknya tidak berwibawa dan tidak layak untuk memikul tanggungjawab itu.

4. Bloggers yang pro-Mahathir dan pro-Mukhriz adalah SONGSANG

Bloggers Khairy vs Bloggers Khir Toyo

Hujah oleh Blogger Pro-Khir Toyo adalah seperti di bawah:

Masih ada harapan buat KJ - Menang Untung Kalah lagi Untung!

"KJ. Mr. Kay Jay. Segah namanya. Dia punya kekuatan yang tersendiri. Dia juga punya kehebatan. Dalam usia muda Kay Jay telah membuat wang jutaan billionan ringgit. Dia boleh enjoy dengan sesiapa sahaja gadis yang dia suka. Duit dia.... Atau duit rakyat tu Kay Jay". [Baca seterusnya]

Hujah balas oleh Sukj seperti di bawah:

Salam Tuan blog,

1. Aku nak tanya mu nie...Jika letak betina depan Khir Toyo, agak-agak dia 'lapah' tak betina tuu?

2. Jika letak guni duit depan Khir Toyo, agak-agak dia tengok saja atau dia sapu juga?

3. Tolong jawab kejap. Ambo nak dengar.

p/s petikan penuh dari blog Sukj. (maaf diambil tanpa izin)

No comments: