Thursday, November 6, 2008

Kempen Selamatkan UMNO secara besar-besaran












Kempen untuk menyelamatkan UMNO telah bermula secara besar-besaran. Ahli-ahli UMNO yang cintakan parti dan rakyat Malaysia yang cintakan negara diminta untuk bersama.

Beritahu kepada adik, kakak, abang, bapa, ibu, saudara-mara dan teman-teman tentang bahaya jika Dato' Seri Najib Tun Razak mengambil alih kepimpinan negara.

Kita tidak mahu seorang "pembunuh" yang mempunyai banyak skandal untuk memimpin negara. UMNO dan Malaysia akan hancur jika kekuasaan jatuh ketangan Najib.

Kita masih mempunyai masa yang cukup untuk mendesak agar Pak Lah untuk terus memimpin Malaysia. Demokrasi dalam UMNO telah dibeli oleh Najib dan kerana itulah dia menang tanpa bertanding sebagai Presiden UMNO.

Hanya ahli-ahli UMNO dan rakyat Malaysia sahaja yang mempunyai kuasa untuk menyelamatkan parti yang kita cintai dan negara yang telah berdiri selama 51 tahun ini.

Selamatkan UMNO!

Selamatkan Malaysia!

5 comments:

Anonymous said...

haha... Najib...hehe

visit my blog

hikayatmamakbendahara.blogspot.com

''Malaysia's Obama: Mukhriz Mahathir or Khairy Jamaluddin''

Shiou Loh said...

Kalau AAB nak selamatkan UMNO, dia perlu pecutkan Syed Hamid daripada kabinet. AAB kena tunjukkan kepimpinan dengan menjauhi Syed Hamid yang sangat memalukan seluruh rakyat.

Anonymous said...

Bukannya Pak Lah tak nak memimpin. Orang UMNO gelabah kuasa. Bukan Pak Lah tak jujur. Menantunya tamak dan sombong. Bukannya Pak Lah tak pandai memimpin. Mahathir dan orangnya sentiasa mengacau. Bukannya Pak Lah tak minat memimpin. Kerana tak ada orang nak dipimpini UMNO. Tak usah selamatkan UMNO. UMNO tak ada upaya untuk berubah.

Aniswaris

Anonymous said...

Salam bro,

Udah2 la tue...

Nak selamatkan macam mane klu dah sume kebulur duit....

Kasi kapankan dan tanam...

Perjuangkan la ISLAM

Anonymous said...

Saya masih yakin bahawa Pak Lah masih mampu memimpin negara jika diberi peluang tapi disebabkan oleh kegelojohan segelintir pemimpin UMNO yang kononnya hebat dari Pak Lah yang mendesak Pak Lah letak jawatan, akhirnya Pak Lah akur dan akan meletakkan jawatan pada Mac depan...