Saturday, January 4, 2014

NAJIB MUST GO - pembaziran membunuh rakyat

Sikap yang sebenarnya tidak mendahulukan rakyat merupakan apa yang ada dalam pentadbiran Najib Tun Razak. Pendedahan terbaru oleh laman :
http://bigdogdotcom.wordpress.com/2014/01/03/professional-courtesy-deficit/  menunjukkan  Najib Tun Razak yang tidak langsung memikirkan masalah rakyat. Mendahulukan rakyat adalah retorik slogan Najib dan kita dalam Umno harus menyelamatkan Umno dari terus tersungkur pada PRU 14. Umno semakin nazak di bawah pemerintahan Najib.  

Bayangkan dan cuba amat kenyataan ini :

On 3 October 2013 Minister in PM’s Department Dato’ Seri Shahidan Kassim disclosed that the cost of PM Najib’s annual rental and maintenance of VVIP jet utilised to ferry him around RM34.3 million. That is without the fuel and food and beverages bill and other operational charges.
Dan lebih dahsyat lagi adalah pendedahan Malay Mail yang mengatakan jumlah perbelanjaan perjalanan PM adalah melebihi 180 juta


NAJIB PEDULI KE MENGENAI APA YANG BERLAKU – semua pembaziran ini adalah untuk rakyat tanggung. Umno akan terus kecundang dengan apa yang berlaku. Najib dalam masa yang sama tidak menghiraukan masalah kenaikan kos hidup, peningkatan harga barang dan apa kesan sosial terhadap pembaziran ini. Selamatkan UMNO menggesa untuk kita orang Umno mula melakukan langkah segera untuk menggantikan Najib dari terus menghancurkan rakyat. Pembaziran dan salah guna wang rakyat ini harus kita banteras dan sekiranya ada unsur-unsur rasuah maka hukuman setimpal harus dikenakan.

1 comment:

Anonymous said...

Laaaa baru perasan ke... Pembangkang dh lama perasan mnda ni tp penyokong umno jgk yg sokong kerajaan naiik hrga brg dulu tk igt ker? Tp mnda jd bkn najub sorg punye keje, mennteri2 dia pon sama jgk klu tidak tkkan la jwpan menteri semua stereotype je..xsuke jgn makan tk suke jgn lalu x suke kuar mesia??