Tuesday, January 21, 2014

NAJIB MUST GO - apa lagi tunggu



Kedudukan Umno semakin tersepit. Kerajaan yang di perintah oleh Umno di bawah kepimpinan Najib Tun Abdul Razak mula dikatakan sebagai  menyusahkan  rakyat. Keadaan yang ada hari ini benar-benar memberi  impak kepada rakyat. Ahli Umno sendiri semakin tersepit dengan kenaikan harga. Ini perlu dilihat dengan teliti sebelum Umno terus dipersalahkan.

Najib semakin tersisih dari senarai Perdana Menteri yang banyak membantu rakyat – Najib melakukan sebaliknya. Najib perlu melihat kesalahan pentadbiran beliau, kesalahan utama beliau yang mengetepikan rakyat. Adakah kita dalam Umno perlu melihat Umno tumbang kerana kekurangan iltizam Perdana Menteri atau Umno perlu diselamatkan dari terus menjadi bahan jenaka sehingga ahli sendiri bakal tersepit dan derita. NAJIB MUST GO

4 comments:

Anonymous said...

http://lupikirlasendirik.blogspot.com/2014/01/salam-1-malaysia-memang-lama-mat-pk.html?m=1

Anonymous said...

Sial lah umno... sapa yang ganti tempat najib dari umno pun rakyat tetap tolak...

Anonymous said...

hmmmm sama jer sapa yg jd PM pun, dari semua parti melayu yg ada kat Malaysia tercinta ni takder satu pun yg perjuangkan melayu. semuanya nak jaga parti komponen gabungan mereka. pegi jahanam la org org politik yg dah terbukti gila kuasa, duit dan kontrak ni. Penipu semuanya...
Renung blk la matlamat korang tu, negeri dan negara dah tergadai pun pasal korang pikul biawak cina dan india di Malaysia ni.
umno? pas? pkr? sama saja....

شركة المثالية said...


شركة المثالية للتنظيف بسهات
شركة المثالية الدولية