Friday, January 18, 2013

Deepak di panggil Suruhanjaya Pencegahan Rasuah

Setelah tukar menukar  kenyataan di media, antara Deepak dan penafian Najib, Deepak akhirnya dipanggil untuk disoal dan diambil kenyataan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah. Deepak dalam kenyataan beliau mengatakan bahawa beliau akan memaklumkan semua insiden khususnya mengenai isu tanah Bukit Raja dan isu-isu sehingga kepada tuduhan membayar untuk akuan bersumpah kedua di buat bagi menutup kes pembunuhan Altantuya.

Deepak berkata bahawa dia akan mendedahkan semua perkara dalam isu-isu yang amat besar yang melibatkan Najib dan Rosmah. Deepak sebelum ini pernah memohon kepada rakyat Malaysia untuk menolak kedua pasangan ini kerana mereka terlibat dalam soal pembunuhan rakyat Mongolia.

Adakah kita dalam Umno tidak melihat ini satu liabiliti. Kami percaya untuk menyelamatkan tengok  mereka berdua sanggup melakukan apa sahaja. Najib perlu di tumbangkan kerana isterinya Rosmah Mansor adalah orang yang telah melakukan banyak perkara yang mampu menjatuhkan Umno. 

Orang Umno perlu bangkit dan menyokong agar Najib meletak jawatan sebelum PRU 13 ini. Itu adalah satu transformasi yang dapat menyelamatkan Umno.

No comments: