Friday, November 7, 2008

Kempen Selamatkan UMNO secara besar-besaran (2)





Kempen ini tidak akan berhenti dan akan diteruskan sehinggalah UMNO dan rakyat Malaysia dapat diselamatkan daripada diperintah oleh pembunuh yang bernama Dato' Seri Najib Tun Razak.

Sertai kami. Anda boleh mencetak sendiri banner, bunting, poster dan risalah untuk memberitahu ahli-ahli UMNO yang lain serta rakyat Malaysia tentang siapakah yang bakal menjadi Perdana Menteri kita.

5 comments:

Anonymous said...

Pekebenda la yang korang buat nih? siap letak tiga line lagi. bazir masa betul.

Anonymous said...

Memang sebelum ini saya pernah dengar cerita-cerita belakang mengenai Najib tapi saya tak pasti adakah ia benar atau hanya dkyah politik. Bagi saya, jika ia benar sekalipun, ia mungkin peristiwa hitam dalam hidup Najib yang akan menggangu perjalanan menuju ke takhta kerajaan Malaysia. Kita lihatlah nanti bagaimana kesudahan kisah Najib sama ada beliau berjaya atau tidak menjadi Presiden UMNO dan sekaligus menjadi PM...

Anonymous said...

syg negara

Negara bukan tempat utk di "cuba-Cuba" masalah umno kini, "kanak2" yg baru lahir pun sudah di ajar rasuah! pemuda kita dh hancur! ini hasil pemerintahan UMNO sejak kebelakangan ni..

Anonymous said...

Bahlul,

Kalau ko nak bunuh Najib sekalipun, kitorang yang sokong KJ ni apa peduli. Dan janganla menyorok di belakang KJ, ini namanya FITNAH Bangsattttt!!!!!!!!!!

Protes Minda

Anonymous said...

Brader!!!

Apa pasai guna lambang PEKIDA @ 3 line mau 'tembak' Najib.? Jangan main main brader! Akibatnya nanti tak terjangka dek akal!!!

!!! Lain Kali Jangan Guna !!!