Sunday, July 12, 2009

Orang Khairy tikam Khairy

Khir Jamaluddin kini bertempur

Jangan percaya kepada mereka yang hari ini hadir mencari ruang dengan Najib! Mereka sebelum ini adalah budak suruhan Khairy Jamaluddin yang kini menghentam beliau bila berdepan dengan Najib dan kem Najib. Ini bukan perkara baru tetapi tindakan sesetengah rakan yang dikayakan oleh Khairy dan menjadi orang kuat Khairy untuk membelakangi Khairy adalah tindakan durjana. Khairy sendiri kini susah mahu berhubung dengan rakan-rakan yang pada suatu masa mengagungkan Khairy Jamaluddin. Mereka kini di depan pintu kem Khairy memolah menyertai Umno kerana umno semakin lembik.

Siapa pemimpin itu – lu fikirlah sendiri sebelum satu nama tersenarai.

6 comments:

Man Ysf said...

Ni yang aku letih dgan UMNO ni berlebih2 dlm berpuak2.. Too much energy drained on small things. Governing a country has become more and more complex. More efforts are needed to ensure that rakyat dpt merasa the benefit of keputusan yang dibuat oleh pemerintah.. but yet here we are do gaduh2 on siapa puak siapa.

Detguaq said...

Ikhlaskah kj dalam berpolitik? Kini segala peluru umpama boomerang!

Cerdik? Cerdik kena kat dia!!! Itulah bahaya bila menggunakan modus operandi yang dicopycat dari

Dolu bulehla.....pak metua ada, bolehlah dia merton pak metua! La ni sapa pula dia nak merton?

Hj. Bostanudin Borham said...

Dalam berpolitik ramai sangat yg menjadi seperti parasites. KJ seharusnya sudah belajar dari kesilapan yg dibuat. Parasites ini seharusnya dicantas, ditanam hidup2, jangan diberi makan biar dimampus. Perkara2 seperti inilah yg bolih membawa kehancuran kepada sesebuah pemerintahan.

DukeOfUMNO said...

Aku rasa...hang ni ketinggalan "bas" laaa....ada akai tak mau pakai...dok suka pakai kepala lutut tu pasai apa? Hang UMNO kaaa? huaaarrgghhh...Ptuihhhh!
"Rupa" hang ni macam "musang berbulu beruk"! hehehheh...jangan marah la bro...tapi memang betoi pun...hehhehhe...

perfectwater75 said...

Slm,

sy sokong tuan! SLAMATKAN UMNO dr gejala yg merosakkan!

PARPUKARI said...

maka sahlah kamu ni anjing belaan KJ ya, memang aku dah agak dah, makin lama makin sial jadi bloggers2 upahan Kj dari Sabah ni kan?

Kesian...MUAHAHAHAHAHAHA