Wednesday, February 6, 2013

Najib-perlu undur demi UMNO

Rakan - rakan dalam UMNO

Kita tersepit dalam mengkritik Najib dan isterinya Rosmah kerana kita rasa kalau kita kritik mereka maka Umno akan mendapat padah. Itu rasa kita. Tetapi apa yang berlaku ianya Najib dan Rosmah khususnya telah melakukan perkara-perkara yang lebih memmberi kesan negatif terhadap Umno. Kita sebenarnya berhadapan dengan masalah ketakutan kita dalam Umno sehingga kita terpaksa berbohong dan akhirnya kita menanggung risiko membuat Umno lebih ditolak oleh rakyat.

Najib perlu letak jawatan dan Umno perlu dipimpin oleh Muhyiddin dalam usaha  mendapatkan semula keyakinan Umno. Najib kena dihadapkan kepada Umno segera untuk Umno dan Umno perlu membuat keputusan segera. Keputusan itu hanya tinggal - Najib perlu melepaskan kedudukan dalam Umno dengan segera. 

Kita perlu sedar bahawa sesama kita juga tertanya mengenai kes Altantuya. Kes besar yang masih tidak terjawab. Kita masih tertanya mengenai kapal selam, cincin rosmah, rasuah dan berbagai lagi jenayah besar. 

Kita tidak boleh berdiam diri dalam kes Altantuya. Kita tidak boleh membenarkan isu itu terus merosakkan negara ini.

Rakan dalam Umno

Muhyiddin perlu segera bertindak. Muhyiddin perlu segera memacu semula Umno untuk mendapatkan semula keyakinan rakyat khususnya Melayu terhadap Umno. Ini perlu dan ini mesti kita lakukan segera.

Ayuh kita lakukan segera......desak Najib untuk melepaskan jawatan

No comments: